teisipäev, 2. juuni 2015

Kukkusin trepist alla

Täna siis kui ma läksin enda tuppa üles korraks -ja hakkasin siis trepist alla minema, koos kassiga kuni,mu jalad kadusid alt ja ma veeresin sealt treppist ikka niimoodi alla,et käsi sai põrutada ja külg sai natuke haiget. Kõige valusam oli see käsi mul ja noh külg ka tegi haiget samal ajal:(. Ma usun et käel midagi väga hullu ei ole ,et käeluu vist puru pole .Ma ise usun et ma väänasin ta kuidagi välja,sest ma lendasin nagu kukerpallina alla ja maandusin all:(. Nüüd annab käsi veidi tunda aga , kui liigutan siis,õrn valu on. Eks ma põrutasin oma käe ikka korralikult ära.Noh tuju läks ka selle võrra kohe alla. Eks nüüd siis paista paari päeva jooksul ,mida see käsi siis tegema hakkab?:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...