kolmapäev, 10. juuni 2015

Rabarberi pannkoogid

Täna siis anti mulle üks lihtne retsept.Kuna meil on aias nii palju rabarberit siis ma pean selle kuidagi ära kasutama:)
Retsept siis selline:


1) Jahu
2) Muna 4tükki
3) Soola ,näpuotsaga
4)rabarberit(ma panin4suurt)
5)suhkurt või vanilje suhkurt
6) Soodat 1spl.
7)  kaneeli 1spl.


Valmistamine:
Koorisin rabarberit ära aga kui on värske rabarber siis ei pea. Asetasin rabarberi tükid  köögikombaini ja purustasin väikesteks tükkiteks. Lisasin muna, suhkru , kaneeli, vaniljesuhkru ja sooda ning  kõige lõpuks lisasin jahu. Segasin siis kõik komponendid kokku.  Ja tuli selline paras paks tainas aga mitte väga paks. Kui tainas valmis siis võis alata küpsetamine:)
Ning sellised iludused siis tulid:)Väga maitsvad olid ja igatahes mulle maitses:) Soovitan soojalt:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...