neljapäev, 25. juuni 2015

Köögiremont

Alustasime siis vaikselt ,siin köögi remondiga . Ning siis sellega, et lammutasime kõik köögikapid  maha. Köök oli meil vana ja väsinud ja üleüldse ei ,olnud ta ka ilus.Kuigi see jääb siis ajutiseks meile,sest  kunagi tulevikus on plaan siis, suuremaks seda kööki laiendada ja teha sinna puupliit.
Siin  lammutasimegi need köögikappi uksed. Ja meil oli selline oranž ja nõme värv ja see tegi selle köögi kuidagi koledaks. Kapid olid jube kõrged ,aga  eks see on olnud mingi vene  ajal ostetud siis.
Siin on juba kõik seinad ,mis vähegi sai  maha  lõhutud ja kapid  said  ka maha võetud vanado. Hakkasime siis,panema kipsi seina. Esimene plaat tundus üliraske,sest  me tõstsime seda kahekesi ,et saada seda täpselt seina,et ei kukuks maha. Mina siis tõstsin alt äärest ,seni kuni  kruvid seina läksid.Saime kenasti hakkama.
Nii, kui meil oli kips seina saadut  oli ju ,vaja hakkata neid kruvi pealseid ja muid asju pahteldama :) Mina siis, muudkui koristasin eest prahti ja pühkisin tolmu ning, viisin õue mis sai .Siis panin ka põlema õue prahi. :) Teha veel on  palju  ja loodame selle saada ruttu valmis ka. Ilus  köök on ikka ilus köök, kus sa tahad enda perele alati süüa teha.


Tegelikult, selle me saime alles eile valmis(24.06). Sellest tuleb köögikappide põranda alus. Enne seda oli meil jube põrand seal all ja mis oli siis topitud saepuru täis. Vanasti oli see lihtsam viis põranda soojustamiseks. Õnneks seda enam pole ,sest selle me võtsime ära ja vahetasime kõik põrandalauad , mis vanade köögikappide all olid. Panime siis villa ka :)
Lõpuks sai siis see köögikappide põranda alus ka peaaegu valmis.Aga mitte täielikult ühest seina nurgast on veel panna paar lauda. Muidugi sai ka ära  pahteldatud veel kord. Ja nüüd, siis ootame kuna kuivab ja äkki siis saab ka juba homsest seina värvi alla. :)


No täna siis sai veel sein ära lihvitud, ning ka nüüd õhtul ära värvitud. Loomulikult tuleb veel homme üle värvida.


No täna siis 27.06 oleme köögiga nii kaugel , et lihvisime veelkord seinad ja tegime siis ka väiksed eeltööd.

No me siis mõtlesime, et teeme väikse seinamaalingu. See koht kus oranžikas -kollakas sinna tuleb ,siis meil elektripliit. Ja see kõik veel pooleli, aga hakkab asja saama. Loodame et saame valmis


Saan nüüd siis jätkata jälle ja kirjutada edasi"Mis siis vahepeal tehtud jälle on."?


See on siis üks seinamaalingust  ja tegelikult on terve meie perekond ,sinna pildile ühes  ära mahtunud. Minule väga meeldib ,et meie  peres on keegi kes, nii hästi oskab joonistada.

Ma loodan ,et on ikka aru saada,mis  pildi peale on kujutatud. Ma võiks ütelda ,et värvid on väga hästi valitud ja ,see pilt paneb mind lihtsalt seda seina vaatama.
See siis on seinast kõige viimane pilt. Ja kui hästi näete ,siis ka mina olen seal pildil kuskil kellegiga koos:) Ma ei sa kiitmata jätta meie pere suurt kunstnikku,kes tegi sellise imelise pildi siis.:)
Oleme jõudnud enda köögiga ,sinnamaani ,et saime seinad värvitud . Värvisime sinakas-halliks. Väga ilus värv on. Panime ka siis kraanikausi ja pliiti ning kapid paika ,et proovida "kuidas jääb".?





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...