laupäev, 17. juuli 2021

Jälle aasta vanem😃😃

 Sain jälle aasta vanemaks ja nii see aeg lendab nagu linnutiivul. Läksin siis esmaspäev tööle ja töökaaslased olid,  teinud kingituse. Väga ilus oli kõik ja supper aitäh teile🙂. Võtsin siis  töö juurde natuke ka sünnipäeva  kooki kaasa. Ahjaa unustasin öelda et mees äratas mind lauluga ja lilledega üles. Ma suurt pidu  ei pidanud  ja ausalt pole ammu enam midagi suurt teinud.Laupäeval tulid mõned külalised.Hommikul hakkasin tegema küpsisetorti. Salat oli juba eelnevalt kõik tehtud,vaja oli vaid majonees ja hapukoor panna. Külalised jõudsid alles 1-ajal päeval. Grillisime  ja sõime ning jõime .  Ilm oli ka väga palav.   Alati ei  peagi olema suur pidu  ,saab ka vaikselt pidada. Vanana ma ennast ei tunne aga nüüd tuleks hakkasin  vaikselt laste peale mõtlema😃.  Aga aitäh kes mind meeles pidasid ning kes said tulla.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...