reede, 19. juuni 2015

Väike grill ja pidu



Eile siis oli meil väike grill ,ning pidasime natuke  ühe inimese sünnipäeva. Ilm oli nagu ta oli kohati tuli vihma ja siis oli jälle päike. Sai võetud ka natuke alkoholi, aga mitte väga palju.


Kuna meil pole sellist õiget grilli, siis tegime nii. Grillisime igasugust liha. Ja kõige huvitavam , mis ise sai tehtud oli seene rullid koos peekoniga. Väga maitsvad olid küll:)
Terri



Richard:)

Koerad on siis  , meil alati seltsiks:)Tegelikukt oli suhteliselt vaikne seltskond ja ei olnud mingi väga suur pidu. Saime naerda ja  rääkisime niisama lolli juttu. Ja isegi tantsida saime ka,sest me lasime läbi telefoni muusikat ,aga pärast  lasime juba autost. Ega ma ise ka ei ole ammu enam  kuskil käinud ka. Vahest ikka tahaks käia aga muid, asju ja toimetamisi on jube palju ikka.


Väga ilus vikerkaar   tuli koos päiksega välja  , mis tegi meeleolu veel paremaks.Kui koguaeg  tahad grillita  siis sajab kas vihma ja   koleda ilmaga ei istu keegi väljas Õhtu kestis ikka kaua sest, osad inimesed olid kadunud vahel ära -või läksid siis tuppa magama. Lõpuks oli üldse nii, et istusin sünnipäeva lapsega kahekesi õues ja rääkisime niisama.Õues oli tegelikult juba väga külm aga suhteliselt valge oli ka väljas.
Et väga külm ei hakkaks meil, siis põles ka lõkke meil. Lõpuks kui meil hakkas  sünnipäeva lapsega külm ,siis korjasime sealt  mõned nõud ning läksime tuppa. Esimese asjana tahtsin ma toast mingit magusat. Viimati kui ma kella vaatsin oli kell 02.00 ja magama sain ma  02.30.
Et väga tore ja ilus õhtu oli.:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...