teisipäev, 16. juuni 2015

Linnaskäik


Täna hommikul ärkasin siis  04.30. Ja seda ma teen nüüd koguaeg nädala sees, välja arvatud nädalavahetusel. Hommikul läks aeg nagu linnu tiivul  ei saanud arugi kui, juba pidi hakkama liikuma rongijaama. Vaja oli käia arsti juures . Algul mõtlesime,et läheks 13.03 rongiga linna, et siis jõuaks 13:18linna.Siis jõuaks täpselt arsti ajaks kohale. Siis mõtlesime, et lähme ikka hommikuse 10:03rongiga ,et siis saab ka linna peal käia.Kuna ammu pole käinud. Tehtud otsus hakkasime vaikselt liikuma. Rongijaam on meist kuskil umbes 6kilomeetri kaugusel siis võtsin enda jalgratta . Ilm oli ka suhteliselt ilus välja arvatud ,siis see tuul mis oli. Õnneks ei olnud see väga suur tuul. Rongijaama jõudsime me kuskil 9:45.Ei läinud kaua  aega kui tuli ka rong.Kui me jõudsime linna siis kõndisime veidike linnapeal ja tegime aega parajaks.
Istusime maha ja sõime ja vaatasime inimesi, kes liikusid mööda. Jalutasime niisama ja siis mõtlesime, et lähme rongijaama et vaja toiletis käia.
Puhkasime siin  natuke jalgu ja  peaaegu oleks ka uni tulnud, sest arsti ajani oli ikka väga kaua aega ja see ,ootamine tundus ikka väga  pikk.Kui me enam ei jaksanud ka ,seal rongijaamas istuda siis läksime jälle linna peale  jalutama ja poodidesse kolama .
Teepeale jäi mulle ka purskkaev ette, mis oli ilus keset parki ,aga mille vesi oli ikka  külm kohe. Seal me ka istusime suhteliselt kaua kuni, hakkas taevast alla tulema rahet ja pärast tuli siis vihma. Läksime ruttu suure kuuse alla ja olime seal. Kuni vaiksemaks jääb  siis saab edasi kolada.
Mina siis tegin ka seal ühe väikese pilti :)
Ma ei tea miks?  Aga mulle meeldib pildistada hästi  huvitavaid linna vaatamis väärsusi .Olgu siis need kujud või siis purskkaevud ,aga nad on ilusad. Veel nägin seal linnas kohe sellist  väikest tiigi moodi või siis oli see selline allika vesi , aga tundus olevat hästi  puhas ja ei saanud ka jätta sellest mitte pilti tegemata.
See kuju seal oli ka suhteliselt huvitav. Ja see vesi mulises seal vaikselt.
. Siis oli kell ka juba parajalt palju ,et oli vaja minna arsti juurde, ning nii me siis läksime. Arsti juures ei läinud kaua,kui siis ainult pool tundi.Peale arsti käiku läks meil kõht tühjaks.  Ja me mõtlesime, et me võtame siis endale kebabid , ning hakkasime mööda linna otsima kus saab.Päris kaua tiirutasime kuni ,leidsime siis üles selle koha  ja kebab maksis täpselt 8euri.
No eks meil oli samal ajal ka natuke  põnevust ,sest kuskil oli midagi põlema läinud ja suitsu oli terve nurk täis.
See oli meile suhteliselt lähedal ,kus me ootasime  kebabi .Ja kui me saime selle kätte siis otsustasime ,et lähme vaatame seda lähemalt . Tuli siis välja et prügiauto põleb ning ,seal on pappkastid sees ,mis on läinud põlema. Suitsu oli palju ja kiirabi oli ka isegi kohal, aga keegi viga ei saanud.

Nagu te ise näete on suitsu väga palju ja nad kustutasid seda päris kaua ja pappkastid olid mööda tänavat laiali.Meie siis otsustasime et, lähme sööme enda kebabi kuskil vaikses kohas ära ja et varsti peab nagunii rongijaama minema. Sõime siis ja kuni kell oli juba16.00 ning rong läks meil 16:33. Me olime rongijaamast suhteliselt kaugel,  et hakkasime kohe liikuma. Väga väsitav päev oli.Ning mu jalad olid ikka jube väsinud kohe.
Lõpuks kui kodus olime siis natuke puhkasime. Ja siis hakkasin vedama vannitoa seina laudu , mis sai maha lammutatud,sest plaan on vannitoas suurem remont teha.
Selline on siis  hetkel see vannitoa sein aga tegelikult, see oli vana saun millest tuleb dussiruum . Sisesauna ei harrasta me ja ega ei meeldi ka. Tassisin need lauad ära ja pühkisin pärast siis suurema prahi kokku. Ma olin ikka nii väsinud,et kui ma jõudsin voodisse siis ma ka sinna uinusin.



"Mida teie siis tegite täna toredat"?




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...