esmaspäev, 15. juuni 2015

Suht niisama ja väike jalutuskäik

Täna on meil olnud suhteliselt jahe ja vihmane ilm. .Oli siis vaja käia poes ja kuna pood meil,4km kaugemal siis mõtlesime , et läheme jalgrattaga. Algul istusin ma ratta pakkiraamil ,et saaks kiiremini edasi aga siis väsisid mu jalad ära ,sest pakiraam on nii madal:). Siis otsustasin et vean ise teda. Ja nii ta istus ,ning sõit võis alata. Kui me jõudsime kohale ,siis läksime poodi ja ostsime vajalikud asjad ära, ning saadsime ka väikse paki ära. Läksime apteeki ja võtsime retsepti alusel silmarohtu. Kui kõik asjad said tehtud oli aeg tagasi minna kodu aga seekord me nüüd kõndisime,kuna pakiraamil olid asjad peal ja ma lükkasin ratast käe kõrval. Teepeal jäi mulle üks väga ilus hobune silma. Ja tegelikult on see meie üle jõe naabri oma, aga seda hobust ma nii lähedalt, nagu täna ma näinud ei olnud.
Siin on suhteliselt kaugelt tehtud temast pilt.  See jääb siis teepeale kui me hakkasime koju minema.Ise tahaks ka sellist hobust endale.Näitan ka siis lähedalt milline ta tegelikult välja näeb.
Siin me  kutsusime teda endale lähemale, ja andsime ka leiba talle:) Ta ikka jube ilus ja nii uhke kuidagi See lakk mis tal lehvib see on nii ilus:) Hobused mulle meeldivad väga, aga ka natuke kardan, sest nad nii suured     ning  ajavad hirmu vahest nahavahele.Aga tema on lihtsalt nii nii ilus ja nagu näha siis ka hästi hoolitsetud.
Nagu näha siis ka seal oli teine hobune aga tema oli selline tavaline pruun ja ei olnud mitte nii  ilus kui see must.See pruun tuli ka  pärast siis vaatama mis  nagu toimub aga , siis me hakkasime juba vaikselt kodu poole liikuma. See must sai leiba  aga pruun jäi hiljaks ja eks kunagi teinekord kui nad seal kohapeal veel on.Igatahes kui me selle musta hobusele leiba andsime siis jäi peaaegu yks  auto seisma ja naine kes, seal autos oli vaatas sellise pilguga meid, et jube . Usun et see oli hobuse omanik  kes läks ka autoga poodi aga seisma ta meie juurde ei jäänud. Iga tahes oli tore jalutuskäik ja sain ka siia siis pikka aja kirjutada midagi:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...