reede, 5. juuni 2015

Kassil jooksuaeg

Minu armsakesel on nüüd väga raske,sest tal on jooksuaeg ja vaeseke piinleb ta ei oska kuidagi olla.Algas tal siis jooksuaeg paar päeva tagasi . Eriti ta mul ei kräunu ja vahest siis mõne kõvema hääle teeb aga ,muidu peale selle ,et ta viskab end pikali ja keerutab end, nii ühte pidi kui teist pidi:).  Hullem oli siis kui, meil oli tuttava taksikoer siin külas.Kuna see koer isane siis, käis ta koguaeg kassil taga . Ta isegi kaitses kassi et, keegi ei puutuks teda. Kohe hakkas urisema.Kui ma läksin siis, kassiga üles tuppa kohe hakkas koer niuksuma ja haukuma:) Oh jah kassiga käin nüüd väljas rihma otsas nagu koeraga,sest ausalt ei taha neid kassipoegi ja pärast ei ole neid kuhugi panna  Ära uputada minu süda ei lase. Selleks siis kass ongi kas toas või siis käin ise temaga õues.Eks tal ole harjumata käia rihma otsas ,aga tuleme ilusti toime küll. Ise olen kannatlik ja tean mis tunne on  loomal.Kuna ta on mul poole aastane siis,kui tal peaks lõppema jooksuaeg  peab laskma ta ära lõigata kindlasti.
Seniks varun ainult  kannatust ja hoolitsen nagu väikse lapse eest.
Panen siis enda nunnust pilte ka siia:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...