pühapäev, 7. juuni 2015

Garaazi uks ja imelik tuju

No eile siis sai see garaazi uks valmis ja päris ilus sai ikka:) Teha on tegelikult  väga palju. Garaazi ukse tegemine ja üldse see sättimine võttis ikka oma aja:). No  seest sai siis riiul ka maha lammutatud juba ,ning järgmisena vist tuleb teine sein, ja siis tuleb võtta vana põrand .Asju on nii palju, et mida vaja pole tuli ära visata ning põlema panna. Eile oli mul üldse üks väga imelik tuju ka. Ma ei tea millest see oli? . Selline väsimus ja tüdimus tunne oli mu sees. Ilmad ka ei ole üldse sellised nagu nad peaksid olema. Koguaeg kas külm tuul või siis sajab vihma. Vähemalt ma loodan et täna on parem tuju kui eile oli:)
Ning see on siis valmis garaazi uks:) Minu arust väga ilus võrreldes sellega milline uks meil seal ennem oli.

Siin siis seest poolt see garaazi uks. Minu arvates väga hästi tehtud uks:) Kiidan tegijat:)  Veel ei tea kas jätab selliseks või?Usun et, värvib ära aga eks seda näita aeg:) Igatahes väga tubli töö:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...