neljapäev, 25. juuni 2015

Kiiruga linna

Me juba eile mõtlesime, et läheks linna aga ,täna hommikul ei olnud linna jutust teemat . Kui ,
siis ühel hetkel oli vaja ruttu linna minna.
  Pidin ruttu ,siis vaatama arvutist  mis kell rong läheb? Sain siis teada ,et aega ei ole üldse palju, ja rongi jaam ka pole eriti lähedal ,et vaja oli kiiresti kodust jalga lasta. Algul ma arvasin ,et me ei jõua õigeks ajaks kohale, aga jõudsime. Ei pidanud kaua ootama kui tuli rong.
Kui me linna jõudsime läksime poodi ja võtsime midagi süüa.Jõudsime siis poodi ja peatusime kingapoes , sest mul oli vaja uusi suve jalanõusid.
Sellised väiksed ja armsad baleriinad sain:) Ma ei tea miks, aga meeldib neid suvel kanda  pükste või kleidiga:) Nad peavad küll ühe suvehooaja vasta, aga ega nad kallid ka ei ole.
No loomulikult sain ma ,siis  endile uued juuksevärvid.Käisime küll poodides aga kuna meil oli ka vähe aega linnaskäiku jaoks, siis ei saanud midagi rohkem erilist.Mõni teinekord kui  rohkem aega on. Ja siis ,kui linnas saab käia  rohkem ja ringi vaadata poodides. Mulle ei meeldi kui ma pean jooksma  pea laiali otsas nii, et ma ei saa  ringi vaadata.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...