pühapäev, 31. mai 2015

Töökas pühapäev:)

Täna on siis olnud ,väga töökas päev võiks ütelda:) Ega ma ise ei ole erilist midagi teinud peale selle,et ma tegin süüa:)Sai siis lammutatud ja kaevatud(mitte minul). ,Kuna on tulemas uus garaaži uks  oli vaja vana sein kõik maha võtta:) Siis oli vaja kaevata ja vaadata milline vundament on.Tööd on igatahes väga palju teha aga, kui valmis saab kunagi on jälle endalgi hea meel ,et sai tehtud hulga tööd.
Tegelikult ka toas on palju teha ja alustates siis koridori seinast.
Selles seinas oli ennem kapp meil ja nagu näha siis laest ehk katuselt  tilgub läbi.See ei ole seal tapeet seinas,vaid mingi papp mis oli juba kummis ka.
Siin siis kiskusime juba selle pappi seinast ära ,et vaadata ,mis selle all siis toimub. Vöiks  öelda et väga sooja see puit meil seinas ikka ei pea  ja eks see siis näha ole mis  sinna seina tuleb ,kas kipsplaat vöi midagi teist.Muidugi sai ka muru niidetud aias mis on ka väga tähtis asi, sest muru see kasvab ikka väga kiiresti.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...