pühapäev, 28. juuni 2015

minu uus soeng ja juuksevärv

Sai siis natukene enda  välimust jälle muudetud. Ostsin siis juuksevärvid ja läksin külla ,et mul juukseid värvitakse, lõigatakse.  Ärkasin väga varakult    
et,siis minna koha peale. Ega ma ei osanud aimata milline soeng mulle tehakse ja ega ma  eriti ei hoolinud ka sellest ,sest mu enda juuksed olid nagu olid. Olin ainult juukseotsi   alati lõiganud.  Mul on olnud ausalt soenguid palju ,aga sellist juuksevärvi, nagu mul hetkel on ei ole  olnud. Ma 4 pikka aastad ei värvinud enda juukseid ,sest ma üritasin neid välja kasvatada. Ja kui see õnnestus siis mu juuksed läksid  kuidagi nii koledaks  ja juustel polnud sära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...