pühapäev, 21. juuni 2015

Milliseid riideid ma tahaks või kannaks?





Ma siin muudkui mõtlen ,et peaks ka enda garderoobi täiendama,sest uusi jalanõusid ja  muid asju läheks ikka ja alati naisel vaja.Leidsin , siis sellise laheda lehekülje  nagu see LINK.  Ma küllpole seda   lõpuni läbi vaatanud aga paar asja ma isegi leidsin sealt mida ma kannaks.
Meeldib see kleopardi- mustriga seelik.See olnud väga  kallis ,ning parasja  pikkusega selline õhuline ,mida saab suvel kanda  ilusti . Selle seeliku peale ma  paneks siis sellise roosa topi mis jäi ka mulle   
 
Kuigi  mul  üks teksaseelik on juba siis meeldib mulle ka see.   Natuke lühike on  aga suvi ju selleks ongi ,et saaks kanda.Talvel ma ei kujuta ette seda ,et ma kannaks seda seelikut kuskil.
 Selliseid pükse tahaks ka ma  endale. Olen  kuskil  isegi näinud neid poes.Kui nad peaksid jääma mulle silma siis,isegi ostan.Kuna meie suvi on selline jahedam siis,see aasta.Leidsin  endale ka  ilusa  jakki mida ,-võiks endale siis peale tõmmata.

See lilla nahktagi on nii ilus. Ja mulle meeldib tema värv ja siis see muster.  Teine ,mis ma veel vaatasin on siis see vest.
Mulle meeldib see värv ja seljas näeks see jube ilus välja. Ja ma usun,et ma saaks ka seda kanda  sügise poole kui ilmad veel jahedamad.

Millised riided teile meeldivad? Ja kus teie endale neid  vaatate? Kas internettist või poest?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...