pühapäev, 21. juuni 2015

Mis juuksehooldus vahendeid ma kasutan?

No pakuti, siis mulle  ükspäev teema , "Mida ma võiks kirjutada?"
Kuna ma sain endale just, hiljuti uue kehakreemi ja see on lihtsalt nii hea. Su nahk on pehme ja sinna peale kirjutatud- 7days.Kuna mu enda nahk on jube kuiv, siis mulle sobib see ideaalselt.

  1. Selline siis ta näeb väikeses pudelis välja. Lõhn on jube hea. Mina olen väga rahul sellega-, ja soovitan ka teistele seda kindlasti.
    See siis juuksemask mee oma , mis peale juuste pesemist siis ,hoian kuskil 10 -minutit ,ning siis pesen maha. See teeb juuksed pehmeks ja annab juuste juurtele sära. Minu juustele ta sobib ideaalselt. Juuksed on kohe mitu päeva pehmed ja säravad.
    Loomulikult kasutan ma Loreal Evital tooteid: Näiteks" šampoon ja palsam". Jällegi minu juustele  see sobib väga hästi ning, ei kurda enda valiku üle. Muidugi on ka veel teine šampoon, mida kasutan ,aga see kohe otsas Ega ma  väga ekspert ka, ei ole nendes asjades aga, annan enda parima siis. Ma isegi siin katsetan neid uusi tooteid,mis sobiks mu juustele.
    shampoon
    Küsimus siis teile:" Millised juuksehooldus vahendeid te kasutate?" Ja millist te soovitaksite?"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...