neljapäev, 30. juuli 2015

Pildipostitus endast



Mõtlesin ,et paneks ka siia endast pilte varasematest aegadest. Palju ma siis olen aastatega muutunud,kui üldse olen. Siin ma olen umbes 21-aastane ja mulle meeldib see pilt.
See pilt meeldib ka mulle jubedalt:). Ma ei mäleta kui vana ma siin olen aga ise pakun,et 21-aastane. .Oh Kuidas tahaks olla veel nii noor.Keegi ei jää nooreks, me kõik jääme vanaks.
Siin on mu loomulik juuksevärv,sest ma kasvatasin musta juuksevärvi välja. Ausalt ei meeldinud üldse enda loomulik värvi. Panen siis mõned pildid veel mis juuksevärvid mul olnud on.














Selline ma siis olen hetkel:) Nagu vanemaks saad nii ka muutub sinu enda välimus. Hetkel olen ma väga rahul enda juuksevärviga.Pidi tegema mind palju nooremaks.Kui ma mitu aastad tagasi enda juukseid ei värvinud siis, ma tundsin kohe ennast kuidagi nii halvasti.Midagi oli minu välimusest puudu.Äkki ma peaksin veel midagi endiga ette võtma??



Mida tee soovitaksite,kas ma peaksin midagi veel muutma enda välimusest?




6 kommentaari:

  1. Hei, oled väga kena noor inimene :)
    Kuid ma soovitaks ehk natuke silmi rõhutada. Kulmud värvida ja ripsmed ?

    VastaKustuta
  2. tänan väga:) ma värvin end väga harva ja koguaeg ka ei viitsi:) Kulmud on jah mul väga heledad:)

    VastaKustuta
  3. Olen ka see, kellel on heledad kulmud ning ripsmed. Lisaks läbib mu vasakut kulmu pikk arm ja seal on tühimik, kulmukarv ei kasva. Ostsin kulmuvärvi, kitkusin kulmud soovitud kujuga ning värvisin kulmud ära. Varsti saab kaks nädalat sellest ning kulmud on endiselt ilusad ja tumedad. Ripsmetega võib sama teha - kulmuvärviga ära värvida.
    Triibutatud juuksed sobivad Sulle. Kuna Sul on päris lopsakad juuksed, siis ehk lasta natuke järku lõigata?

    VastaKustuta
  4. Tänan:) juuksed jah mul kohevad:) no tegelt kui ma värvisin ja juukseid triibutasin siis tegelt ka lõigati tagant järku:) No ripsmeid värvin harva üldiselt aga kulmudega vaatan mis teha annab:) lihtsalt mul see asi et kui näha ühe pildi pealt siis on ka kulme seal kitkutud aga koguaeg näed ei kaku neid:)

    VastaKustuta
  5. Ma arvan, et igap2evaselt võid kulme v2rvida küll, nt kui on poodi minek vm, muidu aga ikka nii, kuidas endale meeldib, sest ka ilma meigita oled v2ga kena. Ma olen ka üks neist inimestest j2llegi, kellele oma loomulik v2rv kuidagi ei meeldi, samamoodi tunnen nagu oleks midagi puudu siis :D

    Vabandan vigade p2rast, klavi katki :D

    VastaKustuta
  6. No tead ma julgen ka poodi minna ilma meigita:) kuigi kulme vaja kitkuda..noja sellega kaasneb alati see et kasvatan uuesti kinni:) mul ei tule see kakumine eriti välja:)

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...