teisipäev, 14. juuli 2015

Haigla ukse taga ootamine

Läksime mehega hommikul siis silmaarsti juurde.Aeg oli talle pandud kella 9-ks. Loomulikult ennem kui ta  sisse sai oli kell oli juba 9.30. Eelmine kord istusime ja ootasime pea kaks tundi. Seekord läks ikka õnneks,et sai maru kiiresti sisse. Talle pandi siis silmarohtu mingisugust ja siis ta pidi natuke veel ootama,ning sai siis juba teise arsti juurde. Kuulan mingisugust soome saadet siin ooteruumis. Vaatan kui palju inimestel on ikka silmadega probleemid.Nüüd ei pea enam tükk aega arsti juurde minema kontrolli kui asi läheb hullemaks tuleb kohe tagasi tulla. Selle üle olen ülimalt õnnelik,et niigi hästi on läinud.Ma usun, et mu mees sai töökäigus  vigastada enda silma.  Tema silmapupill on nüüd suurem kui teine. Arstid loodavad,et see läheb tagasi.Tal on see väiksemaks jäänud aga mitte piisavalt. Igatahes nüüd siis ootame ja vaatame kuidas paraneb.
Mis suuremaid õnnetus juhtumeid teie peres on juhtunud?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...