reede, 24. juuli 2015

Mida väikesed lapsed kardavad?

Tahaksin rääkida sellest,et mida lapsed kardavad? Kuna ma olen külas ja mul endil lapsi ei ole. Näen seda mida üks väike laps hirmsasti kardab ja mis tekitab temas jubedalt hirmu. Näiteks temal on nii,et kardab muru traktorid jubedalt, kuigi ise on istunud isegi peal. Kui paned aga traktori käima või istud ise sinna lihtsalt peale on nutt juba lahti. Ei saa aru  millest neil tekib selline hirm? Siis ei meeldi suured põllu traktorid ja aku trellidest rääkimata. Kas on see müra või see hirmus hääl?Mis neile ei meeldi kohe üldse.Tean ka selliseid juhtumeid,kus laps kardab käia pissi poti peal. Ta ei lähegi sinna,ega istugi seal peal.








Mattias ja mina




Mida kardavad teie lapsed?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...