neljapäev, 9. juuli 2015

Kas võtta uus jänes või ei?

11157946_792339714167524_826386132_n
Täna siis käisime külapeal aitamas aeda riisuda.Täna sai ka jube palju kohvi juua. Tavaliselt ma ei joo nii palju kohvi.Põhimõtteliselt päev oli sisukas ja ei läinud tühja. Lõpuks siis käisime veel külas.  Seal oli  naisel siis kaks jänest, kellel oli pesakond sündinud. .Nad olid nii väiksed, et isegi ei pannud seda tähele kui palju neid seal oli.Kuna mul oli varem jänes ,kes suri siis vanadusse siis rohkem ei tahtnud uut  endale.

Camera360_2015_3_2_040206
 Selline siis oli jänku laste ema.Natuke halb pilt sai ,sest laudas oli maru halb valgus..Jänkud on tõesti armsad aga nende eest tuleb ka vastutada. Ma oleks pidanud siis võtma 2-tükki kohe,et ühel ei oleks igav.Mul juba väike marakratt olemas ja see mu kass.kes tahab saada palju tähele panu. Selleks ma ei saaks ka lubada endale tervet loomaaeda koju. Loomi ma armastan palju.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...