kolmapäev, 15. juuli 2015

Sõit eestisse

Täna hommik algas suhteliselt varakult. Ärkasin kell 4.00 üles.  Jõin kohvi ning oli vaja internetist rongipilet ära broneerida. Kuna rong ,mis me tahtsime oli juba välja müüdud, võtsime teise rongi. Täitsin siis internetis    vajalikud andmed mis oli vaja.  Jäin ootama telefonile sõnumit. Päris tükk aega  läks ennem kui avastasin,et sõnumid pole tulnud.  Jäänud muud üle, kui kirjutada täht samad pileti numbrid üles . Piletid saime siis kassast kätte lõpuks. Meie  sõit võis alata Helsinki.  Rongisõit on 3tundi ennem kui jõuab helsinki. Rongis pole ausalt öeldes midagi teha ka kui ainult magada. Lõpuks kui me olime kohal  oli nii palav+21oli sooja. Kuna meil kodukohas  oli +8kraadi siis see oli minu jaoks tõeline üllatus. Tulime külmast -otse sooja.


Kuna meie laev läks alles kell 16.00 siis tegime aega parajaks  Nautisime sooja suve ilma. Ausalt mul oli jube palav ja ma näost lähen kohe punaseks..Kaua me ei istunud vaid hakkasime vaikselt ikka mööda linna sadama poole liikuma. Vaatasime  linna kultuuri ja vanu ja-uuemaid ehitisi . Mulle väga meeldivad sellised ajaloolised ehitised ja nende kultuur.Tegin kohe pilti. Ei saa ka teile mitte näitamata  jätta.
See lihtsalt võrratu ,kuidas kõik on ehitatud  isegi kujud on välja toodut. Lõpuks siis mööda linna kõndides ja vaadates neid ehitisi.Lõpuks  jõudsime me sadamasse,ostsime enda laeva piletid ära.Kaua ei pidanud ootama kui hakati laeva laskma.
Üritasin enda arvates teha laeva peal pilti.Kuid see ei õnnestunud  üldse. Läksime siis  kiirlaevaga kuna ma ei jaksa  nii kaua loksuda  mere peal .Muidu jääd äkki mere haigeks ka. Laevas muud teha ei olnud kui võtsime endile sealt ühe prae.Olen seda ennem ka sellest laevast tellinud. Siis otsustasime ,et läheks teeks mõned pildid väljas.l

Kuna laev sõitis väga kiiresti   pidin hoidma kõvasti kinni.Pildid said natuke udused aga kuna tuul oli ka kõva oli halb pilte teha. Kui aus olla ,siis mulle isegi meeldivad need pildid.
Lõpuks kui me jõudsime tallinna  mõtlesime,et läheks taksoga aga ei hakanud minema. Kõndisime siis linna halli juurest trammi peatusse.  Tuli välja,et trammid ei liigu .Otsustasime  vaikselt kõndima hakkata  tallinna bussijaama.Lõpuks tegime väikese peatuse,sest mees tahtis mind viia sööma.Võtsin väljas koha sisse, mees läks ja tegi tellimuse sisse.


Tellisime siis mingisugust  šašlõki 
,kus oli salat ja  mingi punane kaste mida sõid saiaga. Igatahes mul mees  ei olnud selle toiduga mitte üldse rahul. Mina olin see kes ei jõudnud kõike ära süüa. Restoran asus  Magasini tänaval vahepeal.Kui me saime ära söödut ,siis läksime edasi.Me pidime kähku jõudma tallinna bussijaama muidu jääme väga hiljapeale.
Tegin siis bussi pealt pilti.. Ausalt ma olin kõndimisest ja sellest palavusest nii kurnatud. Bussi sõit tundus ikka nii pikk ja bussis oli veel palav ka.
Lõpuks jõudsime  Haapsalu bussijaama.Sealt sõitsime siis edasi kuskil 20-kilomeetrit. Ei tore on jälle olla üle pika aja eestis. Kauaks ma siia jään seda ma veel ei oska tea.


"Mis on olnud  kõige pikem reis"?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...