kolmapäev, 8. juuli 2015

Minu allergia ja nägu

Siin pilti pealt ei ole aru saada, et mul oleks mingi allergia , aga endale tundub et nägu oleks  nagu paistes. Teine pilt mis ma nüüd siis lisan on minu jaoks täitsa jube ja see veel telefoniga tehtud ka.Selle pildi pealt ma näen et mul allergia ,et nägu punetab. Kui hästi vaadata siis isegi punne on näha.Ma enda arust ei saa arugi, et mul on paremaks läinud.See lausa hirmutab mind,et mis lahti on mis toimub??Eks ma võtan enda tabletid  ära nii palju kui neid on .  Loodan väga, et see läheb paremaks ja need punnid kaovad mu näolt ära.


No nii nüüd siis asi täitsa jama.Ärkasin siis üleeile hommikul üles ja nagu ikka lähen siis peegli juurde ning "Mida ma näen seal?" Minu nägu oli täitsa jube ja pisikesi punne täis ja punetas. Ma sain kohe sokki ,et mis nüüd siis lahti? Täna siis sain ühelt tuttavalt allergia vastast tableti"AERIUS 5mg" Desloratadin. Võtsin siis algul ühe tableti ja pärast teise. Ma ei saa aru mis toimub algul läksid mul mõlemad käed punnilised ja nüüd siis nägu.




"MIS ALLERGIA ON TEIL OLNUD VÕI MIS ALLERGIA TEIL ON?"    Kuna see teema on mul ammu,siis võtsin selle vanast  blogist ja mõtlesin,et toon siia üle.

2 kommentaari:

  1. "Ma sain kohe sokki ,et mis nüüd siis lahti?"
    :D :D
    Mõtled vist ikka, et said šoki.

    VastaKustuta
  2. Vabandust jah 😃 väike viga😃 parandan ära. Tänan tähelepanu eest😊

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...