esmaspäev, 13. juuli 2015

Blogikujundus

Eile õhtul siis pöörati mulle tähele panu  ja öeldi,et mu blogikujundus  on natuke mööda
   Ei ma solvu sellise asja peale ,vaid alati on kellegi nõuanne hea. Läksingi siis Google-sse ja leidsin sealt endale sobivad Wallpaberid mida ma ,siis lisaks taustaks..Blogikujundus pidi olema blogis esmatähtis ning panen siis selle kõrvataha endale. Lisan siis siia mõned pildid ,mis mulle meeldisid.







Nüüd tahaks siis teie käest saada nõu kohe. "MILLISE MA PANEKSIN ENDALE SIIS TAUSTAKS? ANDKE NÕU?"

3 kommentaari:

  1. Kuigi blogi taustaks must ei ole vist kõige parem, meeldib mulle just see must. Teine, mis meeldib, on musta kohal olev heleda taustaga lill :)

    VastaKustuta
  2. Kuigi blogi taustaks must ei ole vist kõige parem, meeldib mulle just see must. Teine, mis meeldib, on musta kohal olev heleda taustaga lill :)

    VastaKustuta
  3. Njaaa mul ongi igalpool must ja mõtlesin,et võtan heledama tausta😊

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...