esmaspäev, 3. august 2015

Minu lemmikud laulud

Tahaksin siis rääkida enda lemmikutest lauludest,mis mulle meeldivad. Ausalt öeldes on neid laule palju aga toon teile, ka mõned enda lemmikud laulud.Tavaliselt ma kuulan neid,siis kui ma teen köögis süüa või toimetan millegi muu kallal parasjagu.Te võite mind pidada vanamoeliseks aga nende lauludega on üldse mul omad mälestused. Näiteks ma olen mõnda laulu üldse päeva jooksul mitu korda kuulanud ja tee, mis tahad ära ei tüdine. Meeldib näiteks kui muusika on kõvasti ja ma saan,siis kõva häälega laula enda lemmik laule kaasa. Lisaksin siis siia mõned videod oma lemmik lauludega ja ka esitajatega.


Seda laulu meeldib ka mulle väga kuulata aga ma ei kuula seda üldse tihti. See rohkem selline suve laul,kuigi meil see aasta on suvi kuhukile kadunud. Vähemalt loodame ,et ta jõuab ka meie juurde ükskord.


Nooo  sellest laulust ma võin rääkida nii mõndagi .See laul meeldib mu elukaaslasele ka ,sest põhimõtteliselt selle lauluga me saime tuttavaks. Seda laulu oleme me kuulanud järjest ja igapäev kunagi ja nüüd vahest ka ,kui juhtub. Ma ei oska ütelda aga mulle meeldib  selle laulu sõnad ja see viis. Selle lauluga on super mälestused ja nii mõnigi inimene on nutma hakkanud selle laulu sõnade pärast.



See laul on kurb ja sellega olen ma ise nutnud,sest see räägib lastekodu lapsest kes ootab enda ema. Ka mina olen olnud lastekodus ja tean mis tunne ,see on. See laul on ilus ja samas ka nii kurb ja väga mõtlev lugu minu arust.


Seda laulu kuulan ma hetkese seisuga kõige rohkem. Kui see laul välja tuli siis ta nii väga ei meeldinud, aga nüüd meeldib täiega. Seda kuulan ma kui ma teen köögis süüa või toimetan niisama. Seda ma laulan kaasa aga väljaarvatud seda räppi osa. Ma kunagi üritan siia panna siis, kui ma laulan seda laulu.No  ma kuulan inglis keelseid laule ka muidugi. Mulle lihtsalt meeldib laulda kaasa ,kuigi ma enda arvates ei ütleks ,et mul hea laulu hääl oleks. No loomulikult on neid laule palju ja ma ei hakka siia kõike lisama. Aga neid laule kuulan ma alati.

"Millised on teie lemmik laulud  ja mis mälestused teil nendega seoses?"

2 kommentaari:

  1. Ma jällegi rohkem välismaa muusika armastaja. Nt Mariah Carey- Can't let go - super mõnus lugu kergel mase perioodil. Mäletan, et siis kui seda kuulasin, mängis see mul 3 ööpäeva järjest. Oli vast masendus :D
    Väga palju armastan Lady Gaga lugusid, millest 3 tõstavad mu tuju hetkega- Edge of Glory, Born This Way ja ARTPOP.
    :)

    Kena postitus, muide ;)

    VastaKustuta
  2. Ma kuulan ka välismaa muusikat aga meeldib ka eesti muusika:) meeldib just laulda kaasa:) välismaa muusikast kuulan ma trance või hardstayle ..selleks ka eesti muusika saan laulda:) ..äitah et meeldib:)

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...