kolmapäev, 8. juuli 2015

Suitsetamisest ja tervisest!!!

Mõtlesin et võtaks ja kirjutaks sellisest teemast :) Kuna ma ise olen suitsetaja ja see ei ole tegelikult üldse hea asi.. Olen alati mõelnud ,et "kurat vot nüüd jätan maha ja enam seda halba  asja ei tee". No olen kasutanud suitsu plaastreid ja nätse ning isegi ükskord suutsin ma niisama ka seda maha jätta ilma midagi võtmata. Lugesin meie kurikuulsast Facebookist, et alkoholi ja tubaka hinnad tõusevad ja siis ma mõtlesin ,et kas on mõtted  tõmmata mingid põlevat pulka. Loomulikult on seda ka raske maha jätta, eriti kui inimesed su kõrval koguaeg suitsetavad. Kuigi üteldakse et iseloomu tuleb kasvatada ja vot enam ei tee ja kõik. Tegelikult eks see ole tõesti üks väga halb harjumus. Näiteks: meil "Soomes"  maksab üks tubakapakk pea 7-eurot.Ja minu arvates see ei ole väga väike raha. See väga suur raha ikka.

  
Nagu  näha see pilt näitab ,siis ei ole mustad kopsud eriti ilusad ja nii jääb su tervis ka halvaks.  Tekivad igasugused haigused ja võid jääda ka tihti haigeks. Kuna ma ise ei ole haige olnud, siis mul ainult on hingamisteedega probleem ja see lapsest saadik mul "Bronhiit". Kui vähegi külma saan on jama kohe. .Raha võtab suitsetamine palju ja tervis ka läheb. Selle asemel võid ju teha trenni ja oleks tervis ka hulga normaalsem.Nagu ma aru sain siis suitsetamine pidi eluiga vähendama ja ma ei taha küll ruttu surra.Pealegi on hambad siis kollasemad ja näonahk ei ole ka nii ilus, kui tavalisel mittesuitsetajal. ÜRITAN selle paha asja välja ajada enda seest ilma ,et ma peaks mingeid plaastreid ega imemis kapsleid võtma. Vaid panen enda sõna maksma ja teen selle ära.
Tegelikult ma ei ole siiamaani suutnud maha jätta. See ei ole nii kerge ,mitte minu jaoks! Tegelikult tuleb asi käsile võtta.

KUIDAS TEIL SELLE SUITSETAMISEGA ON?OLETE PROOVINUD MAHA JÄTTA"?

3 kommentaari:

  1. Olen korduvalt maha jätnud. Mõnikord on kergem, mõnikord raskem, aga nagu aru saada, siis lõplikult pole seda siiski teinud. Aga jh- kui kõrval inimesed suitsetavad, on ikka väga raske iseendale kindlaks jääda.

    VastaKustuta
  2. Olen korduvalt maha jätnud. Mõnikord on kergem, mõnikord raskem, aga nagu aru saada, siis lõplikult pole seda siiski teinud. Aga jh- kui kõrval inimesed suitsetavad, on ikka väga raske iseendale kindlaks jääda.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mina suutsin 2nädalat olla ilma ja hakkasin jälle uuesti tegema.

      Kustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...