kolmapäev, 19. august 2015

Päris vanemate otsingul

Paljud minu tutvus ringkonnast  ei teagi et, ma olen lapsendatud.Kasvasin üles kasuvanemate juures. Nüüd olen mõtelnud  sellest kaua ning leidnud otsusele leida  päris vanemad. Tean ainult üht-teist enda kohta. Tean perekonna nime ja  sünnikohta .Ma ei tea miks mul see kargas pähe,et otsiks nad üles. Tegelikult oli mul juba eelmine aasta see,et ma otsiks üles  aga siis ma jätsin pooleli kuna ma lõin jubedalt kartma. Nüüd ma ei karda,et saagu mis saab. Saadeti  mulle Tartu maavalitsusest minu meili peale blankett mille, pean ära täitma. Ja siis ära saatma. Ma olen selle saatmisega jube kaua viivitanud.Aga nüüd on kõik valmis ainult tuleb panna posti. Ega nüüd ei teagi täpsemal, et mis edasi saab eks seda näitab aeg. Loodan,et ma ei pea kohale kuhugi minema kuna ma ise elan Soomes. Ma loodan,et kõik läheb hästi ja see asja ajamine võtab tükk aega aega. Sain tegelikult selle inspiratsiooni ühelt naiselt kellest, siis oli artikkel Õhtulehes. Kui ma seda lugesin mõtlesin,et peaks ka enda päris vanemad üles otsima. Ma pole küll veel saanud midagi teada. Usun,et see asi käib neil kiiresti kuna neil on arhiivis kõik andmed minu lapsendamise kohta olemas. Minu kasuemale see asi ei meeldiks tema  laimaks selle asja koheselt maha. Kui ma saaks enda õed-vennadki kätte siis oleks ma sellega päris rahul. Ma ise arvan,et minu ema ei ela enam. Ma ei tea miks ma nii arvan aga millegi pärast ütleb mu sisetunne nii.Eks see siis paista. Kui saan rohkem informatsiooni annan teada teilegi.
Väike laul ka siis siia:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...