reede, 28. august 2015

Meri ja päike

Hei! Minu väike seiklus Eestis lõppes ja olen nüüd tagasi Soomes. Olin Eestis üle kuu aja ja mul oli seal väga tore. Sõit oli juba pikk ja väsitav. Jõudsin laupäeval koju alles väga hilja õhtul. Kuna pühapäeval oli palav ilm siis otsustasime,et läheme mere äärde ujuma. See oli mu esimene ujumine sellel aastal,sest varem pole jõudnud. Sõitsime 80km,et saada mere äärde. Algul tundus vesi ikka väga külm ja vahepeal kadus ka päike ära. Tegelikult pidi ikka väga palju kõndima,et saaks normaalselt ujuda. Vesi oli kohati minu jaoks ikka väga külm. Sellel aastal ei ole ma saanud päikest ka võtta, aga luban,et  teen seda järgmisel aastal.

3 kommentaari:

  1. Me oleme ka ainult 1 korra käinud ujumas. Pole olnud ilma ega aega/viitsimist. Järgmine aasta on ehk oma auto, siis saab rohkem.

    VastaKustuta
  2. Me oleme ka ainult 1 korra käinud ujumas. Pole olnud ilma ega aega/viitsimist. Järgmine aasta on ehk oma auto, siis saab rohkem.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jaaa no ma olin pikka aega eestis ka ja siis oli palju tegemist:D Loodan siis järgmine aasta ikka korralikult ujuda ja päikest vötta:D

      Kustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...