reede, 28. august 2015

Mida teha?

Täna on kuidagi jube uimane ilm ja vihmane ka. Istun üksinda kodus ja mitte kui midagi ei ole ausalt öeldes teha . Päeval koristasin veidike tubasid ja nüüd istun ja  vaatan  niisama siin arvuti taga  ja mängin neid" Facebooki" mänge. No eile käisin ühel soomlasel siis maja koristamas ja ma olen muidugi seal ennem ka käinud, aga nüüd läksin ma hommikul vara sinna ise. Alguses ma jubedalt kartsin ,et nagunii ei kõlba  ja "kuidas ma saan hakkama"  ,et tal suur maja ka jne. Ei olnudki nii hirmus kui ma ise siin  arvasin vaid  täitsa  hea oli koristada. Võiks öelda ,et päris puhas elamine  oli poissmehe kohta. Loomulikult ta pakkus mulle siis kohvi ja küpsist ka kõrvale. Teha oli väga palju aga tegin vaikselt ,sest kiiret ei olnud mul kuhugi.  Maksis mulle siis  60 eurot  ega ta isegi ei teadnud palju kodukoristajale makstakse?. Ausalt ma olen õppinud küll puhastusteenindajaks aga  see oli mul esimene kord ,kui ma olen täitsa üksinda kuskil kellegi maja koristanud.  Samas andis  see mulle väga hea enesetunde aga eks ma uurin välja ,et palju üldse makstakse kodukoristajatele 8 tunni töö eest?" Kes teab  see andku teada?"Tegelikult kodus on meil palju teha ja kuna ma üksinda hetkel kodus olen, siis ei oska  midagi teha ka. Siit soome kanalite pealt ka ei tule midagi head ,et lausa vaadata  telerid.

Mida teie nädalavahetusel teete?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...