neljapäev, 13. august 2015

Haapsalu


Läksime siis eile linna haapsallu.Kuna ma ise ei ole seal haapsalu rongijaamas väga käinud. Otsustasime ,et lähme ja vaatame neid vanu ronge.Siis näeks väike poiss ka lähemalt neid. Väikeste lastele meeldib ikka  vaadata ja katsuda. Isegi minu jaoks oli see rongimuuseum  päris huvitav ja lapse jaoks oli see veel huvitavam.Me seal väga kaua ei olnud,sest meil oli vaja muid toimetusi hakata  ajama.
Rongi peal sai natuke ka ringi liikuda ja üles ronida. Poisil väga tõsine nägu peas nagu kardaks.Tegelikult ei oskanud ta midagi teha seal üleval. Olime seal kuskil 10- minutid maksimaalselt ,sest meil oli vaja käia poodides ringi. Juba see võtab  väga palju aega. Lapsele oli see ikka väike vaheldus küll.Me ei olnud seal piisavalt kaua aga näha ta sai siiski. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...