reede, 7. august 2015

Kodu kallis kodu

Olen olnud  eestis varsti pea kuu aega. Nüüd juba suur kodu igatsus. Eestis meeldib mulle väga aga enda kodus ikka kõige parem olla. Kodus oleks nii palju toimetamist,et isegi ei teaks kust otsast alustada. Igatsen ka enda armast väikest kassi . Kuna ma soome tagasi lähen seda ma ei tea.Aga ma ise usun,et juba järgmine nädal  sõidan ma tagasi.Kodus on aias kõik roosid õitest lahti läinud. Nad on lihtsalt nii nii ilusad ja suured. Nüüd ma olen saanud ikka puhata ka nagu ma soovisin. Sain siin lastega tegeleda ja aega koos veeta nendega. Millega ma veel nüüd rahul olen on minu blogi uus välimus.  Tahaks tänada sellist inimest LINK  kes aitas mind selle kujundamisel.Ta oli mulle suureks abiks. Aitäh sulle!Nüüd  lähen siis  Mattiasega  õue mängima ilusad ilma nautima.  Vahepeal sai Mattiasega õues käitud. Lapsele meeldib väga naabritädi juures üks laste mängu traktor. Ta koguaeg jookseb naabritädi  juurde, et ta saaks sellega mängida. Lastega mulle meeldib aega veeta  koos ja vaatata kuidas nad väljas askeldavad.   Kodus on mul teised asjad millega ma  seal tegelen. Kas või siis muru niitmisega ja koera ja kassiga mängimises. See on mu kodu mis vajab hoolt ja armastust.

Milli:)

             
         Mida teie igatsete tavaliselt kõige rohkem?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...