neljapäev, 13. august 2015

Vägivaldsed mehed

Tahaksin rääkida vägivallast ja üldse selle olukorrast. Paljudel naistel on nii,et mees peksab naist ja enda lapsi. Kõige hullem on siis,kui mees ka laste peale enda kätt tõstab. Ka mina olen elanud vägivalla all ja ma võin ütelda,et see ei ole üldse meeldiv kui mees peksab. Põhi mõtteliselt algul oli kõik ilus meil mehega aga pärast läks asi hulluks.Ma elasin hirmu all ja pidevalt põgenesin ära. Küll ma sain jalaga näkku sõbrannade ees ja ühel hetkel sain ma rauast harjavarrega vastu selga. Mäletan seda valu veel siiamaani ja see ei unune vist eales. Minu selg oli nii sinine kui veel vähegi sai ja ma ei saanud kõndida. Ma kõndisin  nagu 90-aastane vanainimene. Ma ei julgenud minna isegi politseisse,sest mul oli hirm nii suur,et äkki saan uuesti peksa. Peale seda ei saanud ma 2 nädalat normaalselt liikuda ja olin kodus koguaeg pikali.Loomulikult tekkis ka temal hirm sisse,et äkki ma lähen politseisse ja annan ta üles. Ta ravis mind siis ja määris mu haavasid kreemiga ja ütles veel sõnad"Kõik saab korda". Nüüd ei ole ma enam selle inimesega koos. Ma ei kannatanud seda välja ja tulin minema. Ma ei saa aru miks mehed peksavad naisi ja üleüldse ennast nõrgemaid inimesi.? "Mida nad saavutavad sellega?"" Miks üldse on seda negatiivsust vaja?" Kõige hullem on siis kui peres on veel väikesed lapsed ,kes näevad seda kõike pealt. Loomulikult ka on vanemaid, kes oma lapsi peksavad ja lapsed ei julge sellest isegi koolis õpetajale rääkida,et mis juhtunud on. Mehed kes peksavad naisi  siis nende peas ei ole kõik ikka päris korras. Ma saan aru ,et sul mingi viha sees ja siis sa ei oska ennast väljendada ja tuled ja ajad enda viha naise peale välja. Aga HALLOO naine ei ole süüdi selles,et sul läks nüüd töö juures halvasti või sa said palka vähe. Paljud mehed ka joovad ning siis nad muutuvad vägivaldseks ja nad ei kontrolli siis ennast mis nad teevad. Mul selline kogemus käes ,kus poeg elab enda emaga ikka veel koos ja kui poeg toob naise majja ,siis ema joob  loomulikult koos pojaga ja pärast ema ässitab poja naisele kallale Poeg siis kuulab enda ema ja kuna ise täis ka ,siis ei kontrolli ennast ja läheb naisele kallale. Mehed mõelge ennem kui lähete naisele kallale,sest pärast võivad olla tagajärjel palju hullemad.

Kas teil on olnud kogemust vägivallast mehega?

6 kommentaari:

  1. Jah selline oli see elu aga õnneks see möödas

    VastaKustuta
  2. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  3. Sa oled väga tugev tüdruk!
    Isiklikke kokkupuuteid on mul ainult nii palju, et umbes 4-5 sõbrannat on elanud/elavad mehega, kes neid lööb. Paari puhul olen seda ise kõrvalseisjana tunnistanud. Mäletan ka, kui sina helistasid mulle paaril korral. Kahjuks pole neid palju, kes sellise mehe juurest ära tulla julgevad. Seetõttu ma tõeliselt imetlen sind.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No näed ei tule isegi see meelde ,et olen sulle helistanud kunagi:) noo eks ikka sai paljudele muresid räägitud. No mina ei kannata kaua olla mehe juures ,kes naist ei hinda ja peksab kuidas tahab. tuleb minna minema ja mitte lasta ennast peksta ja alavääristada. Siiski oleme me meestest nõrgemad ja neile me vastu ei saa. Ise olen ka uhke ,et tegin sellise hea otsuse enda elus. Soovitan ka teistel seda teha ,kes vähegi suudavad.

      Kustuta
  4. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purunenud kodud või suhted, aitamaks teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...