laupäev, 23. mai 2015

Eurovisioon2015


Täna on see suurpäev.  Kus eesti siis Viinis võistleb? Kõik inimesed on hullustunud sellest eesti laulust. Minule see laul ei meeldi ja ma olen selles kindel et , eesti ei v vaid ta saab kas4-9koha. Seal on nii palju häid laule .Mis mulle endale meeldib on venemaa laul. Terve facebook kajab sellest ,et kui hea  see laul on jne. Loomulikult ma peaks toetama enda kodumaa laulu aga andke andeks ei meeldi see lugu.


Minu lemmik laul on hoopis see laul . Ja see on venemaa lugu ja see vöiks hoopis edasi saada.


Mis on teie lemmik esitaja ja kelle poolt hääletate?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...