reede, 29. mai 2015

Vihmane ilm ja igavus

Täna siis meil päev otsa vihma sadanud ja selline uimane ilm on. Täna ei oska midagi teha, kui vaadata ainult telekat. Koeraga ka ei saa jalutama minna täna. Kui vihma veel ei  tulnud tegin aia lilledest pilti sest nad on nii ilusad ikka:)



 Nii ilusad värvid on ikka nendel tulpidel, ja lihtsalt  ilus on vaatata kohe.
Neid lilli ma ei tea aga need paljunevad muudkui ise edasi aga ,ka hästi ilusad värvid on .
Need roosid on ka mis mulle endale väga meeldivad seal peenras koos teiste lilledega. Muidugi on ka teisi roose  veel aga neil pole veel  midagi välja tulnud,et näitada.

Nendest lilledest ei tea ma midagi aga need ka sellised mis jäävad peenras mulle kohe silma ja muidugi neid lilli on veel ja veel.Kuna meil on savine maa ; siis ma imestan ,et siin midagi kasvama läheb:)

Mis taimi vöi lilli te kasvatate?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...