laupäev, 23. mai 2015

Väike ebaõnn

Mida ma avastasin just 15 min tagasi kui ma tahtsin enda telefoni panna laadima? Hakkasin siis telefoni juhet panema telefonile kuni , telefoni juhe oli keskelt täpselt pooleks:(. Sain šoki ja hakkasin vaatama ning otsima et äkki annab ära parandada. Ei õnnestunud mul see ja hakkasin otsima et äkki on kuskil uut laadijat mis sobiks mu telefonile
,aga ei leidnud. Nüüd ta siis magab rahulikult siin mu süles ja mina mõtlen siin et kust ma saaks kähku endale uue laadija. Ma ei saa teda ka süüdistata ,sest ta on kass ja ta tahab mängida ning talle meeldib jubedalt närida.Nüüd siis tean et hoian enda asjad mujal et ta ei satuks mängu hoogu ja pärast avastad et, jälle midagi läbi närinud.
Ma vaatan et äkki oleks seda võimalik ära parandada ma vähemalt loodan:)


MIDA ON TEIL KODUS MÕNI LEMMIKLOOM ÄRA NÄRINUD?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...