laupäev, 30. mai 2015

Laupäevane päev

Täna ei ole siis teinud ma mitte kui midagi toredat, kui istunud päevad läbi üksinda kodus. Ega mulle ei meeldi  uksinda kodus olla.Ma ei tea miks ei meeldi lihtsalt pole kunagi meeldinud. Mis ma siis täna teinud olen? Vaatasin telekat suhteliselt ja söin.. Väga igav päev on olnud ikka. sorry kui möned vead on ,sest mul on soome  arvuti ja siin ei ole neid tähti mida vaja.
Mängisin ka veits koertega õues ja viskasin neile siis puupulka ja vaatasin  niisama ilusat ilma.
Tema on siis Rex ja ta ei ole minu koer, kui te seda arvate:) Aga temaga ma siis käin jalutamas , kui viitsin siis mängin ka. Ma ei oskagi midagi kirjutada:) Selline siis mu laupäev oli mitte kui midagi tehes:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...