reede, 22. mai 2015

Aias väike riisumine

Kuna ma alles tegin siia endale Blogi siis ma üritan ka hästi hakkama saada siin:) Kuigi nüüd on sellest riisumisest pea nädal siis sain alles nüüd siia postitada:) Kuna meil soomes väga suur aed ei ole siis ei võtnud kaua see riisumine. Õues oli suhteliselt vaikne ja mõnus ilm. 
Täna meil on õues jube tuuline aga tuul ei ole külm vaid selline mõnus soe:)



Minu jaoks veel harjumata see blogi ja see kõik võtab mul lihtsalt aega.See siis meie maja kõrvalt aiake ,kus kasvab kaks roosi ja mõned uued istutatud puud.Kindlasti ma panen veel siia kunagi aiast tegutsemisi.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...