neljapäev, 25. veebruar 2016

Väike tüdimus

Ausalt mul on juba pika aega selline väsimus ja tüdimus kõigest siin Soomes. Samas kui ma olen  eestis siis ma jälle igatsen jubedalt Soome koju. No eks selle pärast ka mul selline tunne ,et ma ei ole ju käinud enda 28 aasta elu jooksul mitte kordagi ametlikult tööl. Te võite nüüd imestada ja mõelda siin mida iganes. Kahjuks see on tõsi ja ma siin Soomes olen käinud ka mustalt ainult. Kas mõnel soomlasel siis maja koristamas või siis midagi muud tegemas. Kui ma kooli lõpetasin aastal 2007 a siis mul ei olnud ausalt öeldes kohe mõttes ,et ma läheksin tööle.Vaid ma mõtlesin  ,et puhkan ja reisin natuke ning küll ma siis lähen. Minu eriala mida ma koolis õppisin  oli puhastusteenindaja ja seda sai 3 aastad  õpitud.  Sellel ajal ma mõtlesin ,et selle eriala peale ma küll tööle ei lähe. Nüüd mõtlen ma teisiti,et töö ei riku ametit.  Nüüd ma siis olen siin kodune Soomes ja ega ma seda soome keelt ka ei oska. Pole siin Soomes midagi nii lust ja lillepidu. Põhimõtteliselt saatsin täna mitu kohta enda  CV. Kui saaks ma vastuse ,et mind võetakse tööle siis ma tuleks kohe siit soomest ausalt ära. Enda elukaaslasega ka ei ole mul suhted  kõige paremad. Samas ma loodan saada kõik korda meie vahelised asjad.Samas see kõik muserdab mind ,sest minu vanused inimesed käivad kõik tööl. Neil on pere ja lapsed,mida minul veel ei ole. Eks tuleb elada üks päev korraga ja vaadata mis elu sulle  pakub. Seniks ma katsun kuidagi siin hakkama saada.Senimaani olen saanud hakkama.

2 kommentaari:

  1. Tuleb osata väikestest asjadest rõõmu tunda siis kaub ka pikapeale tüdimus. Kerge üelda, raske kahjuks teha...

    VastaKustuta
  2. Eks ma tunnengi aga vahest on siiber:)Eriti kui oled veel piisavalt vana ka juba siis hakkad asjade üle mõtlema. Elus pole midagi kerget:)

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...