esmaspäev, 15. veebruar 2016

Eesti laul 2016 -esimene poolfinaal

Vaatasin siis  laupäeval eesti laulu ja paar tükki isegi olid mis mulle meeldisid. Mõtlesin ,et jagan ka teiega enda arvamust.

   1. The Jingles- Love a little bit.

 Ausalt mulle see laul mitte üldse ei lähe peale. Miks võetakse ja mõeldakse ,et just selle lauluga me lähme ja teeme. Ausalt ka inimesed selleks eesti polegi ammu enam võitnud.









2. Würffel- I'm Facing North
 Kahjuks ei meeldi ka see lugu mitte üldse mulle.. Asi ei ole esitajas vaid selle loos endis. Tundub selline uimane lugu minu jaoks olevat

 

3. Mick Pedaja- Seis

Selle lauluga oleks hea mõelda kui halb tuju voi siis joogat teha,  sest tal on juba selline viis aga ausalt eurovisioonile see laul tõesti ei sobi


4.  Indrek Ventmann- Hispaania tüdruk

See laul on väga hea ja esitaja on ka minu arvates väga super. Sõnad on sellised mis panevad mõtlema ,et suvi pole enam kaugel. Paneb isegi tantsima see muusika.





5. Cartoon- Immortality(feat.Kristel Aaslaid)

See laul meeldib mulle ka enam-vähem. Kuid ma ei usu, et see lööks eurovisioonil väga lained. Pigem rohkem kuskil ööklubis äkki.




6. Kea- Lonely boy

See laul mulle meeldib ma küll seda lauljat ei tea, sest neid tuleb juurde ja lahkub laulu maailmast. 


7. Kati Laev ja Noorkuu- Kaugel sinust

See laul meeldib mulle isegi väga see artist on mulle jälle tundmatu aga tal on hääl võimas minu arust ja sõnad on ka väga head eesti laulja kohta.
 

8. Zebra Island- How Many Times

Vabandan väga aga ei ole minu maitse ja see laul oleks lausa jube ,kui lastakse eurovisioonile . Miks tehakse selliseid laule ma ei saa aru.
 

9. Laura- Supersonic

Minu arvates on Laura laulud alati nii head. Ta kuidagi oskab neid laule teha ja tema sobiks küll meie eurovisioonile eestit esitama. Ta ennem ka käinud seal ja teab juba kuidas esindada eestit.



10. Windy Beach- Salty wounds

Kohe kindlasti mitte ei sobi see laul mitte mingil juhul.



 


Millised on teie lemmikud ja keda sooviksid näha eurovisioonil eestit esindamas?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...