laupäev, 13. veebruar 2016

kuidas ma sattusin ülepika aja tartusse

Kõigepealt  alustasin ma enda reisimist tartusse üleüldse Haapsalust ja sealt siis Tallinna ning kõige viimaks Tartu. Ausalt ma ei mäleta millal ma viimati üldse tartus käisin aga see võis olla 2014a suvel kunagi. Loomulikult  kes teadsid ,et ma sõidan siis Tartu poole tulid ka mulle vastu Tartu bussijaama. Tegelikult ma sain seal lausa kolme inimesega kokku. Kaks nendest olid mu kooli kaaslased kelle ma tundsin ära. Rääkisime veidike juttu ja siis läksin ma sõbrannaga ,keda ma ei olnud ka väga kaua üldse näinud. Arvuti teel ei ole see sama ,mis on päris elu. Ilm just kõige parem ei olnud pigem selline märg ja vihmane ja mul oli kaasas ka kohver ,mida kandsin käekõrval siis.Rääkisin sõbrannaga juttu ja ma olin päris mitu tundi tema juures. Mängisin tema koeraga kes on ikka ülimalt armas:) Loomulikult oli mul ka vaja käia enda teise ema juures, kes õnneks ei elanud minu sõbrannast kaugel. Jõudsin küll natuke hilja ema juurde aga ei ole hullu. Emal(kasuema) oli õnnelik,et ma tulin. Rääkisime juttu ja otsisime minust väiksena pilte. Jäin ema juurde ööseks ja hommikult startisin juba uuesti ,et sõita siis pärisema juurde Viljandi. Reisida on täitsa tore mööda eesti maad aga see on ka jube väsitav.Lõpuks hakkasin ma startima siis reedel tartust uuesti Tallinna,et minna siis soome tagasi. Õnneks ma ei pidanud enam bussiga loksuma vaid sain autoga mis on minu jaoks mugavam ja parem. Laev läks meil siis 19.30 ja tallinna jõudsime kella 4-jaks. Passisime niisama tallinnas . Lõpuks kui kell oli piisavalt palju siis lasti meid laeva. Kuna meil oli soomest vaja sõita edasi veel 345 -km siis ma vahepeal lausa mõtlesin ,et ma ei pea selle sõidule vastu. Suutsin autos magada päris tükk aega ikka,sest ma olin surm väsinud ja koguaeg ainult sõitnud autoga päevad läbi. Koju ma jõudsin igatahes 04.00 ja keerasin kohe kohe magama. Kõik oli muidu ülimalt supper!
Mina ema ja vanaemaga siis lastaia peol:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...