teisipäev, 23. veebruar 2016

Eesti laul 2 poolfinaal

Kuna ma eelmises  postituses kirjutasin  esimesest poolfinaalis ,siis nüüd mõtlesin ,et kirjutan siis sellest ka. Saade siis oli laupäeval aga vahepeal ei olnud mul aega lihtsalt kirjutada. Avaldan ka siin seekord enda arvamust laulude kohta ,mis mulle meeldib ja mis  ei meeldinud.

1. Go Away Bird- Sally

 No mis ma oskan ütelda mulle see lugu ei istunud ,kuigi see laul sai edasi. Muidu sellel naisel on omamoodi selline lahe stiil ,aga pole minu maitse selline muusika.















2. Jüri  Pootsman- "Play"

Pole kunagi meeldinud mulle see Jüri Pootsman juba siis kui ta sai superstaariks. Laul ka ei meeldi ja üldsegi ei meeldi tema laulud.






 3. Meisterjaan- Parmupillihullus

Sellel laul on omamoodi selline vinge ja sõnad on ka omamoodi. See laul sai küll edasi aga kas ta esitab meid eurovisioonil,eks seda siis näha ole.
















 4. I Wear* Experiment- Patience

 See laul meeldib mulle isegi ,kuna ta selline natuke rütmikas lugu on ja hea ,et see sai edasi vähemalt.




5. Pür Müdd- Meet Halfway

See laul meenutab mulle natuke sellist  Dnb muusikat. Kuigi ma ise pole eriline Dnb muusika fänn. Laulul pole minu arust midagi viga aga kahju,et ta edasi ei pääsenud.




 6. Grete Paia- Stories Untold

Grete Paia laulud on mulle väga meeldinud ja see laul on ka hea nii inglis keelne ,kui ka eesti  keelne. Super ,et nii hea laulja sai edasi.



 7. Põhja- Tallinn Ft. Jaagup Kreem - eiolemulolla


Põhja- Tallinna lood on mul mõned üksikud laulud ,mis mulle meeldivad. Samas see laul meeldib mulle aga kahju,et see ei saanud edasi .Oleks võinud isegi eurovisioonil eestit esindada.



8. Anett Kulbin- Strong

Kahjuks ei lähe mulle see lugu peale ja kahjuks ei saanud ka see lugu edasi. Midagi on sellest loost puudu minu arvates.

 


9. Gertu Pabbo -Miljon Korda

 Minu arvates ilus laul ja esitaja on ka väga hea. Laulu sõnad on ilusad aga kahju ,et edasi ei saanud.


10. La La Ladies-" Unikaalne"

Kolme tibi bänd. No see ei istu mitte kohe mulle.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...