laupäev, 13. veebruar 2016

Millist üllatust teha mehele aastapäevaks?

Kuigi sinna on veel päris kaua aega siis mõtlesin ,et mingisuguse plaani võiks juba varakult välja mõelda. Kuna me elame Soomes ja meil on suur maja, tahaks ma kodus teha midagi. Väljas oleks ka muidu kõik tore aga hetkese seisuga ei oleks see võimalik. Elukaaslasega saab meil täpselt 5 aastad koos oldud. Selle puhul tahaks tõesti midagi romantilist ja südame lähedast teha.
Ausalt öeldes ei ole me mehega koos ammu midagi erilist teinud , kuna suvel on ta komanteeringus ja siis ei näe me üksteist just tihti. Me pole saanud ammu koos romantilist õhtut koos veeta ja see oleks minu arust ülimalt lahe, kui nüüd siis saaks koos olla.
Võibolla on teil mulle anda häid ideid ja loomulikult ma ise ka kaalutlen- mõtlen milline üllatus oleks meeldejäävam. Tahaks ,et see jääks meile mõlemale pikaks ajaks meelde,sest meie suhe ei ole viimastel aegadel olnud just kõige ilusam. Oleme olnud alati üksteisest kaugel või siis on alati mingi takistus meie teel.
Nii et kellel on häid ideid siis laske aga hoogsalt tulla:).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...