teisipäev, 17. november 2015

Perekonna saaga

Minu perekonna otsimine on ikka eriti raske juhus. Asi võtab küll palju aega aga ma nii kannatamatu hing ,et tahaks kohe leida enda perekond üles. Kuna ma kasvasin lastekodus pea 3 aastaseni siis  nüüd kus ma olen piisavalt suur juba tahan leida enda ema. Kaua võttis aega mul see, et ma saaks teada mis on mu päris ema nimi. Nüüd kus ma seda tean siis oleks mu suurim soov teda lihtsalt näha ennem, kui ta siit ilmast lahkub. Tean temast nii palju,et algul olevat  elanud Tallinnas ja siis läinud tagasi  Viljandisse, kus siis sündisin mina. Kuna ma olen perekonnas kõige noorem ehk  siis pesamuna on mul uhke tunne, ,et olen leidnud hetke seisuga enda õe ja venna.Ma õpin enda õde ja venda tundma,sest me ei ole koos kasvanud ja meil ka ei ole ühist lapsepõlve.Uudised mis ma sain siis täna on sellised enda  perekonna kohta on.  Lisan siia ka.

Mina saan kasutada ainult ametlikke infokanaleid. Kuna ema on rahvastikuregistris ainult Tallinna täpsusega, ei ole mul võimalik tema kohta rohkem teada saada. See õde, kellele ma kirja saatsin, ei ela järelikult antud aadressil ja minu võimuses ei ole rohkem teha. Tema eesnimi on Sirje. Reeglina on rahvastikuregistris täpsed andmed. Haruharva võib tulla eksitusi. Kui Jana nimelist ei ole rahvastikuregistris teie õena märgitud, on ta lihtsal nimekaim.
Selline kirja sain siis täna hommikul. Asi muutub keerulisemaks kui ma arvata oskan ja eriti selle paari kuuga ,mis ma neid asju siin ajanud olen.Vähemalt on üks asi kindel ,et ema nimi keda ma otsin siis taga on Maire  Rajaste ja sündinud on ta 15.10.1947. Selle kohta üteldi,et ema sünniaasta on õige. Näiteks üks õde teab ,et tal õde nimega Jana rajaste. Mulle tuli selline vastus ehk kiri:

Mis on selle õe nimi, kelle Sa leidsid? Jana nimelist õde rahvastikuregister ei näita.
Leidsin selle õe üles, kes on hooldekodus. Hooldekodu juhtkond arutab, kuidas mõjub talle teade õest. Annan järgmisel nädalal teada, missugune on juhtkonna otsus.

Tuleb siis välja, et sellist inimest nagu  Jana Rajaste ei olegi ,et see äkki mu nimekaim. No ma ei saa aru miks siis teistel on sellised andmed? See õde kes istub hooldekodus ja ma ei tea küll miks. Selle õele  siis juhtkond arutab,et kuidas õde suhtub sellesse. Ma tõesti ei tea mis puue temal on,sest ma ei ole teda samamoodi terve elu näinud.Nüüd tuleb loota,et see Sirje Rajaste kellele ma kirjutasin, et see siis mu õde on. Eks õhtu annab arutust ,kui palju ma saan enda perekonnast rohkem teada.Tahaks ka leida enda ema ülesse  siis oleks mul vähemalt süda rahul ja ma saaks enda küsimustele vastused.Panen siia siis ema pildi ka üles aga võin ütelda ,et see ei ole kõige parem pilt temast. Aga ei karda seda näidata ,kuna ma ei kasvanud temaga koos üles.
Pilt on halb kuna on pildistatud pildialbumist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...