neljapäev, 5. november 2015

Minu esimene treening kodus

Alustasin siis täna oma esimese kodu treeninguga. Võtsin siis youtubest algajatele kodu treeningu videod ja hakkasin muudkui järgi tegema. Kuna ma ei ole enam nii ammu teinud trenni siis nüüd annab ikka lihastel seda kõike tunda. Samas ma ei saa kurta selle üle,sest mulle meeldib hullult, kui on sportlik keha. Need harjutused seal videos olid ka kõik täpselt sellised, mis mulle meeldivad.Minu eesmärk ei ole kaalust saada alla,sest ma ei ole paks ja ei kaalu palju,pigem just vähe. Eelmine kord ma tahtsin teada ,et kas selliste videotega saaks kodus teha trenni.?
Kes ei tea millest käib jutt siis(LINK)
Homme proovin natukene pikemalt teha trenni, kui täna. Lisan siia siis video ,mille järgi sai harjutused järgi tehtud. Loomulikult kui keegi teab veel häid treening videosid siis võite julgelt jagada 




2 kommentaari:

  1. https://youtu.be/inO82xS22jw proovi seda :D ma plaanin proovida, aga ei tea veel, millal.

    VastaKustuta
  2. kindlasti proovin:) tundub selline päris huvitav olevat :) tänan video eest

    VastaKustuta

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...