reede, 25. september 2015

Väiksed ilmakodanikud

Eile  õhtul sündisid mu kassil imearmsad 5 väikest kassipoega. Kuna ta otsis koguaeg minu lähedust ,tegin temale diivani peale aseme. Ma ei ole kunagi näinud, kui kass toob enda pojad ilmale. Siis oli vaja hakata kähku tegutsema ja hakkasin talle siis meisterdama kohta. Kass oli väga rahul enda kohaga ja jäi enda poegadega sinna. Nüüd  tuleb vaadata, mis saab edasi nendest. Ma küll panin juba vaikselt kuulutuse facebooki . Kes siis ei tea kiisud asuvad Edelä- põhjamaal Ylistaros soomes.Väga tore oleks kui nad saaksid endile head kodud kõik. Kes tahab endale siis armast kassipoega siis võib mulle kirjutada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...