pühapäev, 6. september 2015

Laupäevane puude tegu ja multikaõhtu

Täna siis olen lõunast saadik ainult rahmeldanud ja pannud puid puuriita. Vahepeal oli tunne et, hakkab sadama aga õnneks ei hakkanud. Tegime siis päris pikalt kuni lõpuks ei käivitunud saag enam. Proovisime mis me proovisime aga käima tema ei läinud. No eks siis väsis nende palkide lõikamisest ära,sest vahel ajas isegi suitsu välja. Mis siis ikka tulimegi tuppa ja sõime, kuna olime teinud hommikust peale tööd. Talveks on vaja ju puud ära teha ja eriti meil,sest neid meil läheb talvejooksul väga palju. Lõpuks otsustasime, et vaataks mingid filmi või multikad.
Hakkasime siis otsima netist ,et millist multikad vaadata ja otsus oli selline ,et selle aasta oma vaatame kuna paljusid pole näinud. Ausalt öeldes mulle see multikas peale ei läinud ja ma isegi oleks jäänud lausa magama aga hoidsin enda silmi kuni  lõpuni lahti.





Milliseid filme või multikaid teie tavaliselt nädalavahetusel õhtuti vaatade?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...