esmaspäev, 21. september 2015

Sügiseks uued riided

HEI!  Peatselt on kohe ukse ees sügis. Varsti lähevad ilmad järjest ära külmemaks. Sügis on väga tore aastaaeg, kui puude lehed  lähevad värviliseks ja üldse on sügis ilus aeg. Tahaks täiendada enda riidekappi natuke uuemate asjadega,sest vanad asjad on mind ära tüüdanud.Leidsin siis endile paar sellist asja, mida tahaks soetada.
Selline väga ilus Cardigan LINK meeldib mulle väga,mida kanda sügisõhtutel. 
 Loomulikult  meeldivad mulle ka sellised pikemad paksemad kleidid kuigi mulle tundub nagu oleks pikem pluus mida oleks mõnus kanda  näiteks retuusidega. LINK siin.


 



Otse loomulikult  oleks vaja ka sellist sügise jopet millega oleks hea käia. Minu jaoks teeb see jope eriliseks juba see  et, tal on karvane krae ja seest on selline fliisi taoline materjal. Lähemalt  saab vaadata 
LINK .
Sügisel on meil sellised vihmased ja märjad ilmad.  Siis on kõik kohad seda vett täis. Valisin siis endile välja  sellised pikema säärega saapad.Ma  küll ei tea kas  peavad vett, aga mulle meeldivad igatahes.LINK siin. 
Loomulikult on ka vaja pükse ja leidsin endile midagi sobivat ja mida saab kanda igapäevaselt.LINK siin. Teised siis näevad välja sellised LINK


Kas teil sügiseriided valmis ostetud või juba olemas?




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...