reede, 18. september 2015

Päev kartulipõllu peal


Tänane päev oli minu jaoks ülimalt lahe ja põnev samas. Hommikul sain rahulikult enda kohvi ära joodut,kui helistati ning tööle kutsuti.Loomulikult oleks olnud kodus ka palju teha aga miks ka mitte, kui ma istun üle jäänud aja koguaeg päevad läbi kodus. Kuna ma ei käi ametlikult soomes tööl kuskil,siis loomulikult olin ma nõus. Alguses tuli väga palju kive,mulda ,rauda ,lehti ja kartuli pealseid.Vahepeal sõitis traktorist kuidagi kiiremini ja siis hakkab lint ka käima kiiremini. Mu käed käisid elu kiiresti ikka.Kartul mida masin korjas oli tärklise kartul . See pidi siis minema kuhugi paberi tehasesse nagu mina sain aru. Me korjasime koos masinaga kokku 5 tonni kartulit. See andis tunda mu seljale ja õlale, sest ma rahmeldasin nagu hull. Seal ei ole aega magada,et mida vähem prahti läheb seda parem. Mida ma ei ole  veel kogenenud on see ,et soomlased on väga lahked ja sõbralikud inimesed. Ma ei suhtle üldse siin soomlastega ja ega nemad ,ka suhtlejad ei ole. Meil oli lõunapaus ja läksime  sööma tööandja ema juurde. Tööliste eest hoolitsetakse ikka hästi ma vaatan,antakse sooja toitu ja kohvi. Meie tööpäev oli 10 tundi pikk ja väga väsitav oli. Meie tööga  oldi väga rahul,et me pidime olema väga kiired. Noo  põhi mõtteliselt saime siis teada,et see koorem mis me tegime  oli  97% puhast ja 3% siis prahti. Ma olin enda üle ikka väga uhke.Mind tahetakse veel siis sinna tagasi ja selle üle on mul hea meel kohe. Saime siis kahe peale 150€ . Minu jaoks on see suur raha.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...