pühapäev, 23. oktoober 2022

Palamuse laat2022





 Hei toimus jälle üle 2a Palamuse laat. Ilm oli hommiku poole väga hea. Olen muidugi jäänud postitusega hiljaks aga no ei ole aega olnud lihtsalt. Rahvast oli laadal mega palju ja mõnda tuttavat nägin isegi mööda minnes. Laadalt ma väga suurt midagi ei ostnud ,peale ühe T-särki ja ühe kellamehe viina😀. Oli palju inimesi oma asju müümas ja ka esinemisi  oli .  Õhtu poole kiskus ilm ikka väga koledaks ja hakkas sadama.  Peaesinejaks oli seal 2 Quick Start aga tundus et ,jäi veidi hiljaks . Lõpuks olin ma nii märg,et ei olnud seal laadal lõpuni. Läksime siis lõpuks tagasi kodu. Muidu oli väga tore käi üle pika aja Jõgeva tuttavatel külas.Aitäh ,et võtsite mind vastu.🙂



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...