kolmapäev, 28. detsember 2022

Meie esimese jõulud2022

 Tere jälle ongi möödas need jõulud ja nüüd tuleb varsti vana-aasta õhtu ja siis juba jaanipäev. Kes juba teab siis on mul uus mees ja olen vana mehega lahus olnud juba üle aasta.

Meie esimesed jõulud olid vaiksed ja rahulikud. Koju tuppa me endale kuuske ei toonud see aasta. Läksime see aasta Tartu mehe  sugulase juurde.  Muidugi hommikul andsime üksteisele kingitused ka üle. Mina sain siis endale lõhna ja mees sai endale Tommi hilfigeri pusa ja kaarditasku on kaardile. Külas me väga süüa ei tahtnud ,võtsime natuke napsu ja vaatasime tv. 

Järgmisel hommikul oli meil minna palsam mehe onu juurde Võru maakonda Visela . Meil oli talle ka kingitus. Viisime talle tumba ,sest vana läks tal  katki.  Muidugi istusime 23detsember me mehe tütre juures, lapse vanaema kutsus meid õhtusöögile. Viisime siis ka sinna kingitusi.   Lapsel oli vähemalt hea meel oma kingituste üle.🙂.  Mehe onu juures olime ka vaikselt  sest jõulud on ju vaikuse ja rahu aeg.  Esmaspäev hakkasime tagasi sõitma kuskil  lõuna paiku ja olime õhtuks ilusti kodus.

Kuidas teie jõulud ka möödusid?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...