esmaspÀev, 5. september 2022

Vembu-tembumaa

 Hei 😀olen jĂ€lle siin ĂŒle pika aja.Vahepeal on elu tempo nii kiire,et pole olnud lihtsalt aega.

KĂ€isin siis esimest korda vembu-tembumaal, ja tundus selline lahe koht ,kus saab laste ja perega kĂ€ia. Mina kĂ€isin koos Ă”e ja tema lastega. PĂ€evapilet siis 20€ ja saad olla kella11-19.00.Laste jaoks ja ka tĂ€iskasvanu  jaoks on seal pĂ€ev otsa tegevust. Vahepeal sĂ”ime ,sest lĂ€heb selle suure tralliga kĂ”ht tĂŒhjaks.

Jalutasime ka vahepeale seal ringi ja hĂŒppasime batuudide peal ja nalja sai tĂ€iega.Lendasin lausa maha  😁. Lisan siia ka fotod enda seiklusest  






Meeldis vĂ€ga seal ja  loodan minna jĂ€rgmine aasta ka sinna kui vĂ”imalik. Ega eriti ju suvel vĂ€ga ei kĂ€inud kuskil ja see oli minu jaoks vinge koht.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei kĂ€isin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi kĂ€inud. LĂ€ksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...