pühapäev, 30. oktoober 2016

Pärnu kuursaal ja sünnipäev

Läksime siis laupäeva õhtul Pärnu tuttava sünnipäevale mis toimus siis Pärnu Kuursaalis. Algul istusime natuke aega külas ja sõime head ja paremat,mida pakuti  meile. Kui me jõudsime siis kohale sinna Pärnu kuursaali siis rahvast oli juba enam vähem ka aga mitte nii palju . Istusime siis laua taha mis oli broneeritud ära ja võtsime mõned joogid ja rääkisime niisama juttu. Pärnu kuursaalis siis esines meile selline laulja nagu La Bouche. See oli siis 90- kümnendade  bänd ja laulud olid tal väga head. Tantsida sai väga palju, sest ma tantsisin lausa hommikuni välja. Loomulikult tulid nad lavale alles öösel  kella ühe paiku ,kuigi ma lootsin et tulevad lavale ikka varem. Pilet ise maksis 10 eurot aga  tasus ära ja ei kahetse üldse ,et läksin sinna.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...