pühapäev, 16. oktoober 2016

Minu uus kodu

Hei olen läinud enda eluga nii kaugele,et võtsime endale üürikorteri. Otsisime seda päris kaua aega kuni siis lõpuks saime. Võtsime 2toalise endale. Eriti mööblit meil seal pole aga eks me selle ka vaikselt võtame endale. Eile käisime juba vaikselt asju ostmas ja täna tuleb hakkata suurpuhastust natukene teha. Eelmised omanikud ei olnud seal koristanud ja nüüd tuleb ise kodu korda seada. Teha enda meele ja käe järgi ära. Ma pole ise veel harjunud kohaga ja pole saanud veel seal isegi ringi käia. Tean et kodu aknast on näha järve meil, kuna me elame viiendal korrusel.Täna peaks veel minema poodi ja ostma tolmuimeja ära ja mingi vaiba ka. Telekat meil muidugi ei ole ja suurt puudust ma ei tunne ka. Tasapisi ma saan kõik asjad mis vähegi vaja muretseda. Kuna see soolaleiva pidu tuleb seda ma ei oska öelda,sest ennem elame me sisse ise sinna ja peame ära harjuma ,et meil on kodu  kus me saame nüüd koguaeg olla koos. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...